سشوار شیائومی مدل enchen air dryer 900w

گلوبال

mi band 8

ویژگی ها

کد محصول :

شناسه محصول: 1088
  • موتور قدرتمند 1200 وات
  • دارای کلید تنظیم باد همراه با باد سرد
  • بدون اشعه و حساسیت
  • دارای وزن کم و سبک

ارسال به سراسر ایران

ارسال به سراسر ایران در سریع ترین زمان

ارسال سریع

ضمانت بازگشت

پرداخت آنلاین

پشتیبانی تلفنی

ارسال هدیه

اصل

موجودی انبار

5 عدد

دسته بندی

ساعت هوشمند

ارسال کالا

از 1 تا 2 روز کاری

ضمانت بازگشت کالا

در صورت وجود ایراد

گارانتی 6 ماهه کیهان

قیمت کالا :

قیمت اصلی 1,100,000 تومان بود.قیمت فعلی 850,000 تومان است.

5 عدد در انبار

بررسی فنی

سشوار شیائومی Xiaomi Enchen Air Plus Hair Dryer 900w

سشوار ها یکی از مهم ترین وسایل آرایشی می باشد که هم برای آقایان و هم خانم ها الزامی است، زیرا یکی از مهم ترین وسایل آرایشی بشمار می رود که برای حالت دادن به مو و خشک کردن آن نقش بسزایی را ایفا می کنند. مو نقش بسیار زیادی در زیبایی دارد و حفظ سلامت مو بسیار مهم و حیاطی است، شسوار ‌های غیر استاندارد با تولید حرارت بالا خسارات جبران ناپذیری را به مو‌ های شما وارد می‌ کند. اگر به دنبال یک سشوار با کارایی و قدرت بالا هستید سشوار شیائومی Enchen Air Plus Hair Dryer 900W بهترین گزینه برای شما است.

این سشوار با عملکرد خود باعث سلامتی و مراقبت از مو شما خواهد بود. سشوار شیائومی به صورت هوشمند عمل کرده و قادر به تشخیص دمای محیط است. حرارت خروجی از آن با توجه به دمای محیط بوده که باعث جلوگیری از آسیب زدن پوست ناشی از حرارت است. می توانید با خیال راحت از این سشوار شیائومی Xiaomi Enchen Air Plus Hair Dryer 900W استفاده کرده و نگران سلامت موهای خود نباشید.

 

ویژگی ها
طراحی و ظاهر:

جنس سشوار شیائومی Enchen Air Anion 900W از پلاستیک مقاوم می باشد که در برابر گرما و ضربات مقاومت خوبی دارد. البته این به معنای ضد ضربه بودن سشوار نیست؛ بلکه نشان دهنده ی مقاومت بالای این دستگاه می باشد. این سشوار دارای ابعاد 63×76×245 میلی متری است. ممکن است سشوار کشیدن مو‌های شما مدت زمان طولانی طول بکشد، استفاده از یک سشوار سنگین برای مدت زمان طولانی بسیار خسته ‌کننده است. وزن سشوار شیائومی Xiaomi Enchen Air Hair Dryer 900W فقط 410 گرم می باشد. با توجه به ابعاد و وزن آن، شما به راحتی می توانید این سشوار را با خود حمل کنید بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند. همچنین این محصول دارای یک سری مجزا و قابل تنظیم تا 360 درجه است.

یکی دیگر از مشکلاتی که عموما سشوار ها دارند سیم برق کوتاه آن‌ ها است که باعث بروز مشکل می‌ شود. اما سشوار شیائومی Enchen Air Plus 900W شیائومی با داشتن سیم برقی به طول 1.8 متر دسترسی و فضای بسیاری را برای شما فراهم می ‌کند.

دارای کلید تنظیم باد:

روی بدنه ی سشوار شیائومی Enchen Air Plus 900W دکمه ی چهارحالته طراحی شده است. حالت اول خاموش، حالت دوم سرعت باد گرم با لول یک، حالت سوم سرعت باد گرم با لول دو بوده و حالت چهارم باد سرد تولید می کند. باد ها تولید شده توسط این سشوار دمای ثابتی دارد. همچنین این محصول از افزایش دما جلوگیری می نماید تا به موهای شما آسیبی وارد نگردد.

بدون اشعه بودن سشوار:

سشوارهایی که با استفاده از یون منفی کار می ‌کنند اغلب مقداری اشعه دارند که ممکن است به مو یا حتی بدن آسیب بزند؛ اما سشوار Enchen مدل dryer air شیائومی با داشتن تنها 0.04 میلی ‌گاوس تابش، یعنی عددی نزدیک به صفر، می ‌تواند ایمن‌ ترین سشوار ممکن را برای شما فراهم کند.

وتور پر قدرت سشوار:

توان سشوارها یکی دیگر از نکات مهمی است که در خرید باید به آن دقت کرد. سشوار شیائومی Enchen Air Plus 900W شیائومی دارای موتوری با 1200 وات توان و داشتن باد سرد و گرم می ‌تواند انواع موهای بلند، کوتاه، متوسط، پر پشت و… را صاف کند.

 

جدول مشخصات
محصولات مشابه
نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سشوار شیائومی مدل enchen air dryer 900w”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *