ساعت شیائومی مدل redmi watch 3 active گلوبال

گلوبال

redmi watch 3 active

ویژگی ها

کد محصول :

شناسه محصول: 1076

مشخصات ساعت هوشمند ردمی واچ 3 اکتیو

  • کاربری: روزمره، ورزشی
  • ضدآب: تا فشار 5 اتمسفر
  • سایز نمایشگر: 1.83 اینچ
  • سیم کارت: ندارد
  • قابلیت مکالمه: دارد
  • سازگاری: سیستم عامل اندروید 6.0 و بالاتر، سیستم عامل iOS 10.0 و بالاتر
  • شارژ وایرلس: پشتیبانی نمی‌کند
  • باتری: 289 میلی‌آمپر

ارسال به سراسر ایران

ارسال به سراسر ایران در سریع ترین زمان

ارسال سریع

ضمانت بازگشت

پرداخت آنلاین

پشتیبانی تلفنی

ارسال هدیه

اصل

موجودی انبار

2 عدد

دسته بندی

ساعت هوشمند

ارسال کالا

از 1 تا 2 روز کاری

ضمانت بازگشت کالا

در صورت وجود ایراد

گارانتی 6 ماهه کیهان

قیمت کالا :

قیمت اصلی 2,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,300,000 تومان است.

2 عدد در انبار

بررسی فنی

نقد و بررسی ردمی واچ اکتیو 3

امروزه ساعت‌های هوشمند جزء جدا نشدنی از زندگی مدرن همه افراد شده است که قطعا یک ساعت مقرون‌به‌صرفه مانند ردمی واچ اکتیو 3 نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است. اگر قرار نیست هزینه زیادی را برای خرید یک ساعت هوشمند بپردازید و در عوض دوست‌دارید ساعت شما از قابلیت‌ها و امکانات جدید هم پشتیبانی کند، پس به شما پیشنهاد می‌‌دهیم نقد و بررسی شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active را از دست ندهید. در ادامه به ویژگی‌های مهم این محصول اشاره خواهیم کرد و همچنین به این خواهیم پرداخت که Redmi Watch 3 Active قیمت همسو با ویژگی‌‌های خود را ارائه می‌دهد یا خیر.

باتری ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active

اولین موضوع مهمی که باید در رابطه با باتری ساعت هوشمند ردمی واچ 3 اکتیو خدمتتان عرض کنیم این است که با شارژ مغناطیسی به بازار عرضه شده و تنها کافیست که یکبار آن را به‌شارژ بزنید تا 12 روز شما را از شارژ کردن دوباره، بی‌نیاز ‌کند. باید این را اضافه کنیم که تنها کافی است که هوشمند Redmi Watch 3 اکتیو را به‌شارژر نزدیک کنید تا شاهد جذب خودکار شارژ باشید. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم که چرا تا این اندازه عملکرد باتری ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Active خوب شده که تا 12 روز شارژ را نگه می‌دارد، به سخت‌افزار و نرم‌افزار قدرتمند می‌رسیم که در ادامه به آنها بیشتر خواهیم پرداخت…

علاوه بر‌این، مدل‌های مختلفی را می‌توانید در صفحه ساعت هوشمند شیائومی ببینید و مشخصات این ساعت را با آنها مقایسه کرده تا بهتر به ارزش خرید این محصول پی ببرید. Redmi Watch 3 Active ساعت محبوبی به‌شمار می‌رود که که دارای یک باتری 289 میلی‌آمپری است و همانگونه که به آن اشاره کردیم، حداکثر تا 12 روز دوام شارژ دارد.

طراحی ردمی واچ اکتیو 3

اگر بخواهیم اطلاعات دقیقی را در رابطه با طراحی ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Active بدهیم به یک جعبه مستطیلی با یک ساعت که طراحی کلاسیکی دارد برمی‌خوریم که دارای بندهای سیلیکونی است. نمایشگر چهار ضلعی این ساعت هم درست مشابه با ساعت‌های هوشمند برندهای معروف تولید و روانه بازار شده است. زمانی که به قاب ساعت نگاه می‌کنیم، چیزی جز یک قاب مستطیلی ساده نمی‌بینیم که از یک بدنه پردازش شده با NCVM و روکش فلزی ساخته شده است.

Redmi Watch 3 Active مشخصات جذابی دارد که از نظر طراحی موجب می‌شود امتیاز بالایی به آن دهیم و آن هم دورنگ بودن ساعت است که جلوه خاصی را به ردمی واچ اکتیو 3 بخشیده، از طرفی انحنای کمی که در صفحه نمایش ایجاد شده، آن را منحصربه‌فرد کرده است. Redmi Watch 3 Active مشخصات قابل اتکاء دیگری هم دارد که مهم‌ترین آن، طراحی بندهای سیلیکونی ضدحساسیت بوده که بسیار مورد توجه مخاطبان خود قرار گرفته است. وزن ردمی واچ 3 Active به 37 گرم می‌رسد و در عمق کم هم توانایی مقاومت در برابر نفوذ آب هم دارد؛ اما در زمان حمام یا غواصی در عمق‌های زیاد، دیگر پابه‌پای ساعت‌های هوشمند ضد آب گران قیمت‌تر نخواهد آمد.

قابلیت Redmi Watch 3 Active

قابلیت‌های زیادی هستند که ردمی واچ 3 اکتیو شیائومی را متمایز کرده، اما اگر بخواهیم‌ به‌طور خلاصه به آنها بپردازیم، باید بگوییم ردمی واچ اکتیو 3 از سنسورهای ضربان قلب و SpO2 بهره می‌جوید، اما شاهد قابلیت GPS یا NFC در این ساعت هوشمند نیستیم. وجود سنسور اکسیمتری اپتیکال موجب می‌شود تا اشباع اکسیژن خون شما را تشخیص دهد و در مواقع اضطراری که سطح اکسیژن خونتان پایین آمد، به شما اخطار خواهد داد. سنسور ضربان قلب 24/7 فعال بوده و می‌توانید تغییرات را مشاهده کنید و در هر لحظه از شبانه‌روز که ضربان قلب شما بالا برود، قطعا به شما اخطار داده خواهد شد.

از دیگر قابلیت‌های ردمی واچ اکتیو 3 این است که از میکروفون و بلندگوی داخلی بهره برده و همین امر موجب شده تا امکان تماس صوتی بلوتوث از طریق گوشی هوشمند را فراهم آورد. هرزمان که ساعت هوشمند را به بلوتوث 5.3 گوشی خود وصل می‌کنید، تنها با یک ضربه، تماس شما برقرار خواهد شد. این قابلیت برایتان وجود دارد که در هرزمان با زنگ‌خوردن گوشیتان، تنها دستتان را تکان دهید تا بتوانید به تماس تلفنی خود پاسخ دهید. باتوجه به قیمت ردمی واچ 3 اکتیو بهره بردن از 200 واچ فیس و 100 حالت ورزشی که 10 ورزش حرفه‌ای را هم شامل می‌شود، ارزش خرید آن را بسیار بالا برده است. در کنار همه اینها، وجود الگوریتم‌های ورزشی بدن شما را در زمان ورزش، تجزیه و تحلیل می‌کند.

کاربرانی که دارای ردمی واچ اکتیو 3 هستند، کنترل خواب خود را هم به‌دست خواهند گرفت و ردمی واچ اکتیو 3 نظارت کاملی در زمان خواب روی اکسیژن خون و ضربان قلب شما خواهد داشت. میزان خواب عمیق، خواب سبک و وضعیت خواب، همگی تحت کنترل Xiaomi Redmi Watch 3 Active است و در نهایت برای بهبود خواب شما، پیشنهاداتی را ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش Xiaomi Redmi Watch 3 Active

ردمی واچ اکتیو 3 دارای یک نمایشگر LCD با سایز 1.83 اینچی بوده که با وضوح 240 در 280 پیکسل عملکرد قابل‌قبولی را به جا گذاشته است. همانگونه که شیائومی ادعا کرده، یک پنل بزرگ با حداکثر روشنایی 450 نیت به این ساعت اضافه شده که در محیط‌های روشن و پر از نور یک مزیت به‌شمار می‌رود چرا که جزییات با دقت هرچه تمام‌تر دیده می‌شود. صفحه نمایش هم آنقدر بزرگ است که با رنگ‌‌های شفاف و خیره‌کننده، شما را به وجد آورد. شیشه منحنی 2.5 بعدی با استحکام بالا، کیفیت صفحه نمایش این گجت را بسیار ارتقاء داده است.

بررسی ارزش خرید ردمی واچ اکتیو 3

برای اینکه به میزان ارزش خرید ردمی واچ اکتیو 3 پی ببریم باید ویژگی‌ها و قیمت این محصول را در کنار هم بگذاریم و این کاری است که ما در بررسی امروز انجام دادیم و متوجه شدیم، قابلیت‌های بی‌شمار ورزشی ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active در کنار دوام باتری بسیار خوب، صفحه نمایش قابل قبول و… این ساعت را به یک کالای ارزشمند تبدیل کرده است.

جدول مشخصات
برند

عمر باتری

12 روز عمر باتری

مشخصات باتری

جنس بند

سیلیکون

نوع اتصال

بلوتوث

سایر قابلیت‌ ها

ضد اب تا فشار اب 5 اتمسفر / مکالمه /صفحه نمایش ال سی دی

محصولات مشابه
نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت شیائومی مدل redmi watch 3 active گلوبال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *